Main Article Content
Abstract
Keywords
Article Details
Copyright (c) 2020 Hanan Nur Hasnah, Kusnandar Kusnandar, Setyowati Setyowati

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree with the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License that allows others to share the work with an acknowledgment of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgment of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).
- This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
References
- [BSN]Badan Standardisasi Nasional. 2012. Tempe : Persembahan Indonesia untuk Dunia. Jakarta.
- Badan Pusat Statistik. 2018. Klaten Dalam Angka. Klaten: Badan Pusat Statistik
- Chandra, Gregorius. 2002. Strategi dan Program Pemasaran. Yogyakarta: Penerbit Andi Ofset.
- Danang Sunyoto. 2012. Dasar-dasar Manajemen Pemasaran. Yogyakarta: PT. Buku.
- David, F. R. 2006. Manajemen Strategis. Vol. 1. Jakarta: Salemba Empat.
- Kotler, P. and G. Armstrong. 2004. Dasar-dasar Pemasaran, Edisi Kesembilan. Jakarta: Penerbit Indeks
- Kotler, P. and G. Armstrong. 2008. Prinsip-Prinsip Pemasaran Jilid 1. (Alih Bahasa: Bob Sabran, M.M). Jakarta: Erlangga.
- Kusrini. 2007. Konsep dan Aplikasi Sistem Pendukung Keputusan. Yogyakarta: Andi.
- Makmur, Saprijal. 2015. Strategi Pemasaran dalam Meningkatkan Volume Penjualan (Studi pada S-mart Swalayan Pasir Pengaraian). Cano Ekonomos. 3(1): 41-56.
- Marimin, Magfiroh N. 2010. Aplikasi Teknik Pengambilan Keputusan dalam Manajemen Rantai Pasok. Bogor: IPB Press.
- Rangkuti, F. 2006. Measuring Customer Satisfaction. Jakarta: PT. Gramedia Pustaka Utama.
- Rangkuti, Fredy. 2006. Analisis SWOT Teknik Membedah Kasus Bisnis. Jakarta: PT. Gramedia Pustaka Utama
- Ruslan, Rosady. 2006. Metode Penelitian Public Relations dan Komunikasi. Jakarta: PT. Raja Grafindo Persada.
- Sarawa. 2012. Pertumbuhan Produksi Tanaman Kedelai Yang Diberi Pupuk Guano dan Mulsa Alang-Alang. Jurnal Agroteknos. 2(2): 97-105.
- Sarwono, B. 2007. Membuat Tempe dan Oncom. Jakarta: Penebar Swadaya.
References
[BSN]Badan Standardisasi Nasional. 2012. Tempe : Persembahan Indonesia untuk Dunia. Jakarta.
Badan Pusat Statistik. 2018. Klaten Dalam Angka. Klaten: Badan Pusat Statistik
Chandra, Gregorius. 2002. Strategi dan Program Pemasaran. Yogyakarta: Penerbit Andi Ofset.
Danang Sunyoto. 2012. Dasar-dasar Manajemen Pemasaran. Yogyakarta: PT. Buku.
David, F. R. 2006. Manajemen Strategis. Vol. 1. Jakarta: Salemba Empat.
Kotler, P. and G. Armstrong. 2004. Dasar-dasar Pemasaran, Edisi Kesembilan. Jakarta: Penerbit Indeks
Kotler, P. and G. Armstrong. 2008. Prinsip-Prinsip Pemasaran Jilid 1. (Alih Bahasa: Bob Sabran, M.M). Jakarta: Erlangga.
Kusrini. 2007. Konsep dan Aplikasi Sistem Pendukung Keputusan. Yogyakarta: Andi.
Makmur, Saprijal. 2015. Strategi Pemasaran dalam Meningkatkan Volume Penjualan (Studi pada S-mart Swalayan Pasir Pengaraian). Cano Ekonomos. 3(1): 41-56.
Marimin, Magfiroh N. 2010. Aplikasi Teknik Pengambilan Keputusan dalam Manajemen Rantai Pasok. Bogor: IPB Press.
Rangkuti, F. 2006. Measuring Customer Satisfaction. Jakarta: PT. Gramedia Pustaka Utama.
Rangkuti, Fredy. 2006. Analisis SWOT Teknik Membedah Kasus Bisnis. Jakarta: PT. Gramedia Pustaka Utama
Ruslan, Rosady. 2006. Metode Penelitian Public Relations dan Komunikasi. Jakarta: PT. Raja Grafindo Persada.
Sarawa. 2012. Pertumbuhan Produksi Tanaman Kedelai Yang Diberi Pupuk Guano dan Mulsa Alang-Alang. Jurnal Agroteknos. 2(2): 97-105.
Sarwono, B. 2007. Membuat Tempe dan Oncom. Jakarta: Penebar Swadaya.