Main Article Content
Abstract
Keywords
Article Details
Copyright (c) 2023 Kadah Susmi Ratri, Nia Hoerniasih, Rina Marlina

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree with the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).
- This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
References
- Hendarita, Y. (2013). Model Pembelajaran Blended Learning dengan Media Blog. 2002.
- Istiningsih, S., & Hasbullah, H. (2015). Blended Learning, Trend Strategi Pembelajaran Masa Depan. Jurnal Elemen, 1(1), 49. https://doi.org/10.29408/jel.v1i1.79
- Layyinah, R. (2021). Implementasi Pembelajaran blended learning di MI. MAGISTRA: Media Pengembangan Ilmu Pendidikan Dasar Dan Keislaman, 12(2), 120. https://doi.org/10.31942/mgs.v12i2.5605
- Mei Trisnawati, U. (2021). Implementasi Pembelajaran Blended Learning dimasa Pandemi Covid-19 dalam Meningkatkan Minat Blejar Siswa Kelas VII pada Mata Pelajaran Fiqih di MTS Al-Muslimun Lamongan. 1996, 6.
- Putri, R. (2021). Model Blended Learning Berbasis Quided Inquiry. Tahta Media Group.
- Rahmani, A. P. (2022). Penerapan Metode Blended learning untuk Meningkatkan Minat Belajar Peserta didik Selama Masa Pandemi Covid-19. EduBase : Journal of Basic Education, 3(1), 21–34.
- Ramadhani, F. G. (2013). Jurusan pendidikan luar sekolah fakultas ilmu pendidikan universitas negeri semarang 2013.
- Slameto. (2010). Belajar dan Faktor-Faktor yang Mempengaruhinya. Rineka Cipta.
- Suardi, M. (2018). Belajar dan Pembelajaran (1st ed.). Deepublish.
- Sudjana. (2000). Pendidikan Luar Sekolah :Wawasan, Sejarah Perkembangan, Falsafah & Teori Pendukung, serta Asas. Falah Production.
- Sudjana. (2010). Strategi Pembelajaran (3rd ed.). Falah Production.
- Sugiyono. (2009). Metode Penelitian Kuantitatif Kualitatif, dan R&D. Alfabeta.
- Triwiyanto, T. (2015). Manajemen Kurikulum dan Pembelajaran (Y. Nur Indah Sari (ed.); 1st ed.). Bumi Aksara.
References
Hendarita, Y. (2013). Model Pembelajaran Blended Learning dengan Media Blog. 2002.
Istiningsih, S., & Hasbullah, H. (2015). Blended Learning, Trend Strategi Pembelajaran Masa Depan. Jurnal Elemen, 1(1), 49. https://doi.org/10.29408/jel.v1i1.79
Layyinah, R. (2021). Implementasi Pembelajaran blended learning di MI. MAGISTRA: Media Pengembangan Ilmu Pendidikan Dasar Dan Keislaman, 12(2), 120. https://doi.org/10.31942/mgs.v12i2.5605
Mei Trisnawati, U. (2021). Implementasi Pembelajaran Blended Learning dimasa Pandemi Covid-19 dalam Meningkatkan Minat Blejar Siswa Kelas VII pada Mata Pelajaran Fiqih di MTS Al-Muslimun Lamongan. 1996, 6.
Putri, R. (2021). Model Blended Learning Berbasis Quided Inquiry. Tahta Media Group.
Rahmani, A. P. (2022). Penerapan Metode Blended learning untuk Meningkatkan Minat Belajar Peserta didik Selama Masa Pandemi Covid-19. EduBase : Journal of Basic Education, 3(1), 21–34.
Ramadhani, F. G. (2013). Jurusan pendidikan luar sekolah fakultas ilmu pendidikan universitas negeri semarang 2013.
Slameto. (2010). Belajar dan Faktor-Faktor yang Mempengaruhinya. Rineka Cipta.
Suardi, M. (2018). Belajar dan Pembelajaran (1st ed.). Deepublish.
Sudjana. (2000). Pendidikan Luar Sekolah :Wawasan, Sejarah Perkembangan, Falsafah & Teori Pendukung, serta Asas. Falah Production.
Sudjana. (2010). Strategi Pembelajaran (3rd ed.). Falah Production.
Sugiyono. (2009). Metode Penelitian Kuantitatif Kualitatif, dan R&D. Alfabeta.
Triwiyanto, T. (2015). Manajemen Kurikulum dan Pembelajaran (Y. Nur Indah Sari (ed.); 1st ed.). Bumi Aksara.