Isi Artikel Utama
Abstrak
The purpose of this study was to determine the relationship between location and the decision to purchase a subsidy at PT. Graha Estetika Property Bengkulu and to find out the relationship of promotion with the decision to purchase a subsidized house at PT. Graha Estetika Property Bengkulu. The method of analysis uses Spearman rank correlation and hypothesis testing. Spearman rank correlation coefficient on location relationship (X1) with subsidized house purchase decision (Y) at PT. The Bengkel Property Aesthetic Graha is known that the value of rho count = 0.85 means the relationship between the location and the decision to purchase a subsidy at PT. Bengkulu's Graha Estetika Property is very strong, because the correlation value is in the coefficient interval of 0.800 - 1,000. The value of the Spearman rank correlation coefficient on the relationship of promotion (X2) with the decision to purchase a subsidized house (Y) at PT. Bengkel Property Aesthetic Graha is known the value of rho count = 0.68 the meaning of the promotion relationship with the purchase of a house subsidy decision at PT. Bengkulu's Graha Aesthetic Property is strong, because the correlation value is in the coefficient interval of 0.600 - 799.
Rincian Artikel
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Syarat yang harus dipenuhi oleh Penulis sebagai berikut:
- Penulis menyimpan hak cipta dan memberikan jurnal hak penerbitan pertama naskah secara simultan dengan lisensi di bawah Creative Common Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0) yang mengizinkan orang lain untuk berbagi pekerjaan dengan sebuah pernyataan kepenulisan pekerjaan dan penerbitan awal di jurnal ini.
- Penulis bisa memasukkan ke dalam penyusunan kontraktual tambahan terpisah untuk distribusi non ekslusif versi kaya terbitan jurnal (contoh: mempostingnya ke repositori institusional atau menerbitkannya dalam sebuah buku), dengan pengakuan penerbitan awalnya di jurnal ini.
- Penulis diizinkan dan didorong untuk mem-posting karya mereka online (contoh: di repositori institusional atau di website mereka) sebelum dan selama proses penyerahan, karena dapat mengarahkan ke pertukaran produktif, seperti halnya sitiran yang lebih awal dan lebih hebat dari karya yang diterbitkan. (Lihat Efek Akses Terbuka).