Main Article Content
Abstract
Keywords
Article Details
Copyright :
Authors who publish their manuscripts in this Journal agree to the following conditions:
Copyright in each article is the property of the author.
The author acknowledges that Journal of Governance and Public Administration has the right to publish for the first time with a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
The author can enter the writing separately, regulate the non-exculsive distribution of manuscripts that have been published in this journal into other versions (for example: sent to the author's institution respository, publication into books, etc.), by acknowledging that the manuscript was first published in the Journal Governance and Public Administration;
Licence :
The Journal of Dynamics Management and Public Policy is published under the terms of the Creative Commons Attribution 4.0 International License. This license allows anyone to copy and redistribute this material in any form or format, compose, modify, and make derivatives of this material for any purpose, including commercial interests, as long as they attach credit to the Author for the original creation.
References
- Pustaka yang berupa majalah/jurnal ilmiah:
- Febrianingsih, Nunuk, 2012. Keterbukaan Informasi Publik, Pemerintahan yang Baik, Pemerintahan Terbuka (Public Information Disclosure in open Government towards good governance). Jurnal Rechtsvinding media tata pembinaan hukum nasional. Volume 1 dan 2.
- Isbandono, Prasetyo, 2017. Kualitas Pelayanan Publik Media Center di Dinas Komunikasi dan Informatika KotaSurabaya. https://core.ac.uk/download/pdf/230717321. pdf Kapahang, Sheren Etika, 2019. Keterbukaan Informasi Publik Pada Dinas Kominfo Pemerintah Kabupaten Minahasa Tenggara. Jurnal Komunikasi, Volume 1 dan 2.
- Setiawan, Agus, dkk 2013. Implementasi Kebijakan Keterbukaan Informasi Publik (Analisis Kritis Implementasi Kebijakan Keterbukaan Informasi Publik di Pemerintahan Kota Bandung kepada Warga Kota). Jurnal Kajian Komunikasi, Volume1, No 2
- Wibawa, Kadek Cahya, 2019. Urgensi Keterbukaan Informasi Dalam Pelayanan Publik Sebagai Upaya Mewujudkan Tata Kelola Pemerintahan Yang Baik. Jurnal Hukum Administrasi dan Pemerintahan, Volume 2.
- Pustaka yang berupa judul buku:
- Agustino, Leo. (2019). Dasar-dasar Kebijakan Publik. Bandung: Alfabeta, CV
- Nugroho, Riant. (2009). Kebijakan publik: formulasi, implementasi, danm evaluasi, PT.Alex Media Komputindo, Jakarta
- Subarsono, Agustinus. (2015). Analisis Kebijakan Publik Konsep, Teori dan Aplikasi. Yogyakarta: Pustaka Pelajar
References
Pustaka yang berupa majalah/jurnal ilmiah:
Febrianingsih, Nunuk, 2012. Keterbukaan Informasi Publik, Pemerintahan yang Baik, Pemerintahan Terbuka (Public Information Disclosure in open Government towards good governance). Jurnal Rechtsvinding media tata pembinaan hukum nasional. Volume 1 dan 2.
Isbandono, Prasetyo, 2017. Kualitas Pelayanan Publik Media Center di Dinas Komunikasi dan Informatika KotaSurabaya. https://core.ac.uk/download/pdf/230717321. pdf Kapahang, Sheren Etika, 2019. Keterbukaan Informasi Publik Pada Dinas Kominfo Pemerintah Kabupaten Minahasa Tenggara. Jurnal Komunikasi, Volume 1 dan 2.
Setiawan, Agus, dkk 2013. Implementasi Kebijakan Keterbukaan Informasi Publik (Analisis Kritis Implementasi Kebijakan Keterbukaan Informasi Publik di Pemerintahan Kota Bandung kepada Warga Kota). Jurnal Kajian Komunikasi, Volume1, No 2
Wibawa, Kadek Cahya, 2019. Urgensi Keterbukaan Informasi Dalam Pelayanan Publik Sebagai Upaya Mewujudkan Tata Kelola Pemerintahan Yang Baik. Jurnal Hukum Administrasi dan Pemerintahan, Volume 2.
Pustaka yang berupa judul buku:
Agustino, Leo. (2019). Dasar-dasar Kebijakan Publik. Bandung: Alfabeta, CV
Nugroho, Riant. (2009). Kebijakan publik: formulasi, implementasi, danm evaluasi, PT.Alex Media Komputindo, Jakarta
Subarsono, Agustinus. (2015). Analisis Kebijakan Publik Konsep, Teori dan Aplikasi. Yogyakarta: Pustaka Pelajar